Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|
Choose an application
Choose an application
Developmental psychology --- Sociology of education --- Social psychology --- Intelligence levels --- Learning ability --- Students --- Niveau intellectuel --- Aptitude à l'apprentissage --- Socioeconomic status --- 37.015.4 --- -Pupils --- School life --- Student life and customs --- Persons --- Education --- Ability --- Learning, Psychology of --- Intelligence quotient --- IQ (Intelligence quotient) --- Educational psychology --- Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- Social conditions --- Intelligence levels. --- Learning ability. --- Social conditions. --- -Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 37.015.4 Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- -Intelligence quotient --- Pupils --- Aptitude à l'apprentissage
Choose an application
Sociology of education --- Belgium --- onderwijs --- België --- 316:37 --- 37.015.4 --- onderwijssociologie --- #GSDBP --- Onderwijssociologie. Sociologie van opvoeding en onderwijs--z.o.{37.015.4} --- Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 371 --- 37.015.4 Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 316:37 Onderwijssociologie. Sociologie van opvoeding en onderwijs--z.o.{37.015.4} --- Education --- Book --- België.
Choose an application
Sociology of education --- 371.014.2 --- 316:37 --- 37.015.4 --- Onderwijs. Schoolonderwijs --(maatschappelijke betekenis) --- Onderwijssociologie. Sociologie van opvoeding en onderwijs--z.o.{37.015.4} --- Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 37.015.4 Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 316:37 Onderwijssociologie. Sociologie van opvoeding en onderwijs--z.o.{37.015.4} --- 371.014.2 Onderwijs. Schoolonderwijs --(maatschappelijke betekenis)
Choose an application
Sociology of education --- Educational sociology --- #SBIB:316.334.1O310 --- 316:37 --- 37.015.4 --- Sociologisch onderzoek i.v.m. doelstellingen in het onderwijs (onderwijssystemen) --- Onderwijssociologie. Sociologie van opvoeding en onderwijs--z.o.{37.015.4} --- Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- Educational sociology. --- 37.015.4 Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 316:37 Onderwijssociologie. Sociologie van opvoeding en onderwijs--z.o.{37.015.4} --- Education and sociology --- Social problems in education --- Society and education --- Sociology, Educational --- Sociology --- Education --- Aims and objectives
Choose an application
Sociology of education --- Learning --- Educational sociology --- 316:37 --- 37.015.4 --- #SBIB:316.334.1O112 --- Learning process --- Comprehension --- Education --- Education and sociology --- Social problems in education --- Society and education --- Sociology, Educational --- Sociology --- Onderwijssociologie. Sociologie van opvoeding en onderwijs--z.o.{37.015.4} --- Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- Onderwijssociologie: handboeken, introducties: Amerika --- Aims and objectives --- Educational sociology. --- Learning. --- 37.015.4 Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 316:37 Onderwijssociologie. Sociologie van opvoeding en onderwijs--z.o.{37.015.4}
Choose an application
ongelijkheid --- Social stratification --- sociale ongelijkheid --- Educational systems. Teaching systems --- onderwijs --- Sociology of education --- #SBIB:316.334.1O340 --- 371.014.53 --- 316:37 --- onderwijs en sociaal milieu --- onderwijssociologie --- 37.015.4 --- Onderwijs en sociale verandering, onderwijs en samenleving --- Onderwijssociologie. Sociologie van opvoeding en onderwijs--z.o.{37.015.4} --- 371 --- 301.17 --- Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- GOK --- GOK. --- 37.015.4 Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 316:37 Onderwijssociologie. Sociologie van opvoeding en onderwijs--z.o.{37.015.4}
Choose an application
'Kinderen kunnen de dag van vandaag niet langer kinderen zijn' is een veel gehoorde klacht van ouders, opvoeders en leerkrachten. In dit boek nemen wij deze klacht serieus, want niet betekent dat we er mee akkoord gaan. We proberen te achterhalen wat voor kijk op kinderen achter deze stelling schuilt en stellen ons vervolgens de vraag of er nog andere manieren zijn om over kinderen na te denken. Een klare kijk op wat kindzijn vandaag is of zou kunnen zijn, moet ons vervolgens toelaten een kritisch perspectief op de commercialisering van de leefwereld van kinderen te ontwikkelen. Dat is noodzakelijk. Alleen al maar om tegen naïeve redeneringen als 'Als de kinderen het leuk vinden, dan is het OK' voldoende weerwerk te kunnen bieden. (Bron: covertekst)
Educational sciences --- Merchandising --- Merchandising. --- Kinderen. --- 37.015.4 --- 181 Kindbeeld en positie van kinderen in de samenleving --- #A0312A --- 663 Jeugd --- 432 )* THEORETISCHE OPVOEDKUNDE --- kinderen en consumptie --- kinderen en gezin --- kinderen en multimedia --- kinderen en school --- kinderen en vrije tijd --- kinderen --- kindzijn --- leefwereld --- 433.9 --- Commercialisering --- Kinderen --- Leefomgeving --- 041173.jpg --- Kind en reclame --- Reclame: kinderen --- Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 37.015.4 Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 80.36 education and society. --- Kinderspelletjes. --- Opvoeding. --- Vercommercialisering.
Choose an application
Education --- Education. --- 316:37 --- 37.015.4 --- Onderwijssociologie. Sociologie van opvoeding en onderwijs--z.o.{37.015.4} --- Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 37.015.4 Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 316:37 Onderwijssociologie. Sociologie van opvoeding en onderwijs--z.o.{37.015.4} --- Children --- Education, Primitive --- Education of children --- Human resource development --- Instruction --- Pedagogy --- Schooling --- Students --- Youth --- Civilization --- Learning and scholarship --- Mental discipline --- Schools --- Teaching --- Training
Choose an application
177 --- 37.015.4 --- Educational sociology --- Home and school --- Moral education --- School and home --- Education --- Parent-teacher relationships --- Parents' and teachers' associations --- Education and sociology --- Social problems in education --- Society and education --- Sociology, Educational --- Sociology --- Character education --- Ethical education --- Child rearing --- Ethics --- Religious education --- Ethiek en maatschappelijk verkeer --- Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- Aims and objectives --- Educational sociology. --- Home and school. --- Moral education. --- 37.015.4 Pedagogische sociologie--z.o.{316:37} --- 177 Ethiek en maatschappelijk verkeer
Listing 1 - 10 of 26 | << page >> |
Sort by
|